Spricanje?
(prestaro za odgovor)
UnDeaD
2003-07-03 20:20:12 UTC
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
acidhead
2003-07-03 20:44:39 UTC
Post by UnDeaD
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
probaj domestosom ? :)
read FAQ

acidhead at online .hr
fosa
2003-07-03 21:08:38 UTC
To su ti bajke prijatelju...
Peky
2003-07-03 23:55:58 UTC
Post by fosa
Post by UnDeaD
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
To su ti bajke prijatelju...
Na zalost nisu bajke. Puno njih sprica svakojakim otrovima nebi li dobila na
jacini, posebno ove nase domacice koje nemaju uvjeta da se razvijaju 8-9
mjeseci. Zapravo jednom sam se doslovno otrovao od jedne takve. Povracanje
par dana i uzasne glavobolje, i svi u ekipi koji su je pusili imali su iste
simptome.
fosa
2003-07-04 08:42:20 UTC
Post by Peky
Post by fosa
Post by UnDeaD
[...]
Opet, ne slazem se.
Mozda je i netko sprica otrovima protiv nametnika, no to nije spricanje radi
pojacavanja ucinka THCa.
Ljudi su ovdje navikli na losu travu, pa kad naleti nesto bolje, onda briju
da je trava bila spricana. To je jedna obicna urbana legenda.
Peky
2003-07-03 23:52:08 UTC
Post by UnDeaD
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
Najbolje roka ako nije spricana, osim nekim kemijskim sredstiva koji su joj
potrebni za razvoj, a imas ih kupiti u svakoj biljnoj apoteci. Ako je
spricas raznoraznim otrovima, bice jaca, ali feeling moze biti totalno u
kurcu.
default
2003-07-15 18:13:29 UTC
Post by Peky
Post by UnDeaD
[...]
Iako se uglavnom radi o urbanoj legendi, poznavao sam jednog pacijenta
koji je svoj uzgoj spricao otopinom svih lijekova koje je nasao u
ladici. Urod je spricao nakon berbe.

Ovi efekti "Spricane trave" su najcesce izazvani pesticidima koristenim
na biljkama u zatvorenom prostoru (pa ih kisa ne ispere sa listova) ili
pesticidima netom prije berbe.

Nicky
2003-07-04 20:22:45 UTC
Post by UnDeaD
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
Vodom... neophodna je za rast biljke...
a mozes ju i gnojiti... kako rasta robbie kaŸe: za rast su potrebni du¹ik,
fosfor i kalij... i kalcij za kontrolu ph vrijednosti...
ne opstoji sredstvo koje poveèava udio thc-a... a one spike '¹pricano
lsd-em' su kako su ti i drugi rekli...bajke

Database (slave) 0.004050 s
44.2422 kB
Benchmark Min Max Average Total
SELECT `lang` FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_url` = 'hr.alt.drugs' (4)
0.000191 s
0.000347 s
0.000251 s
0.001006 s
2.2344 kB
2.3672 kB
2.2676 kB
9.0703 kB
SELECT `code`, `name` FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (3)
0.000147 s
0.000412 s
0.000238 s
0.000715 s
2.4141 kB
2.4141 kB
2.4141 kB
7.2422 kB
SELECT * FROM `lang` WHERE `code` = 'hr' (1)
0.000218 s
0.000218 s
0.000218 s
0.000218 s
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
12.5313 kB
SELECT * FROM `thread` WHERE `hash` = 'P7Y9D4Wb' (1)
0.000778 s
0.000778 s
0.000778 s
0.000778 s
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
4.2500 kB
SELECT * FROM `newsgroup` WHERE `newsgroup_id` = '9439' (1)
0.000434 s
0.000434 s
0.000434 s
0.000434 s
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
5.8047 kB
SELECT * FROM `temp_simthread` WHERE `hash` = 'P7Y9D4Wb' (1)
0.000555 s
0.000555 s
0.000555 s
0.000555 s
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
2.6953 kB
SELECT text_res, img_res, manual FROM porndetect WHERE hash = 'P7Y9D4Wb' AND page = 1 (1)
0.000344 s
0.000344 s
0.000344 s
0.000344 s
2.6484 kB
2.6484 kB
2.6484 kB
2.6484 kB
Kohana 0.015551 s
55.4531 kB
Benchmark Min Max Average Total
find_file (85)
0.000017 s
0.000655 s
0.000183 s
0.015551 s
0.5234 kB
2.1563 kB
0.6524 kB
55.4531 kB
Requests 0.097730 s
501.7500 kB
Benchmark Min Max Average Total
"P7Y9D4Wb/spricanje" (1)
0.101071 s
0.101071 s
0.101071 s
0.101071 s
529.7813 kB
529.7813 kB
529.7813 kB
529.7813 kB
Thread controller 0.001589 s
27.7109 kB
Benchmark Min Max Average Total
Init (1)
0.001589 s
0.001589 s
0.001589 s
0.001589 s
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
27.7109 kB
Thread parsing 0.067973 s
104.2031 kB
Benchmark Min Max Average Total
Other (2)
0.004417 s
0.025884 s
0.015150 s
0.030301 s
14.0469 kB
14.3828 kB
14.2148 kB
28.4297 kB
PHP Post Parsing (1)
0.006205 s
0.006205 s
0.006205 s
0.006205 s
59.6641 kB
59.6641 kB
59.6641 kB
59.6641 kB
C++ Post Parsing (1)
0.030817 s
0.030817 s
0.030817 s
0.030817 s
6.9531 kB
6.9531 kB
6.9531 kB
6.9531 kB
Three (1)
0.000650 s
0.000650 s
0.000650 s
0.000650 s
9.1563 kB
9.1563 kB
9.1563 kB
9.1563 kB
Load & uncompress 0.025778 s
11.7656 kB
Benchmark Min Max Average Total
load_thread (1)
0.025778 s
0.025778 s
0.025778 s
0.025778 s
11.7656 kB
11.7656 kB
11.7656 kB
11.7656 kB
Application Execution (507) 0.020666 s 33.418700 s 0.198000 s 0.126223 s
749.6172 kB 4,534.3750 kB 1,358.4785 kB 1,149.4141 kB