(prestaro za odgovor)
Spricanje?
UnDeaD
2003-07-03 20:26:44 UTC
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
acidhead
2003-07-03 20:44:13 UTC
Post by UnDeaD
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
probaj domestosom ? :)
read FAQ

acidhead at online .hr
fosa
2003-07-03 21:07:38 UTC
To su ti bajke prijatelju...
Peky
2003-07-03 23:52:09 UTC
Post by UnDeaD
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
Najbolje roka ako nije spricana, osim nekim kemijskim sredstiva koji su joj
potrebni za razvoj, a imas ih kupiti u svakoj biljnoj apoteci. Ako je
spricas raznoraznim otrovima, bice jaca, ali feeling moze biti totalno u
kurcu.
Peky
2003-07-03 23:55:59 UTC
Post by fosa
Post by UnDeaD
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
To su ti bajke prijatelju...
Na zalost nisu bajke. Puno njih sprica svakojakim otrovima nebi li dobila na
jacini, posebno ove nase domacice koje nemaju uvjeta da se razvijaju 8-9
mjeseci. Zapravo jednom sam se doslovno otrovao od jedne takve. Povracanje
par dana i uzasne glavobolje, i svi u ekipi koji su je pusili imali su iste
simptome.
fosa
2003-07-04 08:41:19 UTC
Post by Peky
Post by fosa
Post by UnDeaD
[...]
Opet, ne slazem se.
Mozda je i netko sprica otrovima protiv nametnika, no to nije spricanje radi
pojacavanja ucinka THCa.
Ljudi su ovdje navikli na losu travu, pa kad naleti nesto bolje, onda briju
da je trava bila spricana. To je jedna obicna urbana legenda.
Nicky
2003-07-04 20:17:56 UTC
Post by UnDeaD
Mene zanima s cime se marihuana sprica da bolje roka?
Vodom... neophodna je za rast biljke...
a mozes ju i gnojiti... kako rasta robbie kaŸe: za rast su potrebni du¹ik,
fosfor i kalij... i kalcij za kontrolu ph vrijednosti...
ne opstoji sredstvo koje poveèava udio thc-a... a one spike '¹pricano
lsd-em' su kako su ti i drugi rekli...bajke
default
2003-07-15 18:13:35 UTC
Post by Peky
Post by UnDeaD
[...]
Iako se uglavnom radi o urbanoj legendi, poznavao sam jednog pacijenta
koji je svoj uzgoj spricao otopinom svih lijekova koje je nasao u
ladici. Urod je spricao nakon berbe.

Ovi efekti "Spricane trave" su najcesce izazvani pesticidima koristenim
na biljkama u zatvorenom prostoru (pa ih kisa ne ispere sa listova) ili
pesticidima netom prije berbe.